tirsdag den 16. juni 2009

Blød bolig



Jeg kryber til korset - jeg er blevet snobbet når det kommer til sengetøj og håndklæder. Efter jeg har arbejdet i Magasins bolig afdeling i lidt over ét år, har jeg indset hvilken fantastisk BLØD oplevelse det kan være at vælge nogle af sine hverdagsting med lidt mere omhu. Det er nemlig ikke kun i basisgarderoben at man bør investere i kvalitet. Jeg har forelsket mig i Magasins eget sengetøj i egyptisk bomuld, så bare er så blødt og dejligt at det er svært at komme op af sengen om morgenen. Det samme problem opstår når jeg efter en tur i bad har viklet et af deres bambushåndklæder omkring mig - luksus siger jeg bare! Og så gør det jo heller ikke noget at både sengetøj og håndklæder ikke bliver grimt efter 2 måneders vask.
Her må jeg så også lige dele et lille fif til jer, som orker at læse videre: Læg jeres nyerhvervede håndklæder i blød ca. 12 timer i koldt vand, og vask dem bagefter ved 30 grader første gang. Så lover jeg at I ikke får problemer med at vandet de første 12 gange perler af håndklædet frem for at tørre.

Det ægyptiske sengetøj kan fås for 499kr sættet, mens håndklæderne kan købes for ca. 219 kr for et badehåndklæde. Men det er alle pengene værd - og heldigvis er håndklæderne ofte på udsalg;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar